Monday, November 26, 2007

en perfekt måndag

okejj, nu var det dags igen...
har märkt att mina senaste blogginlägg gått ganska obemärkt förbi, inget jag klandrar er för, har inte varit de mest allmängiltliga ämnerna. Men på något sätt har dom hållt mejj uppe den senaste tiden.
Så dom e viktiga för mejj. Respekt.

iaf, så var det måndag idag och jag var så über utvilad som jag inte varit på evigheter!! ^w^ enorm överdrift eftersom jag sov MAX 2 timmar! >.<>.< mår skitdålit så fort jag sväljer minsta bit mat, lyckades äta nåra tuggor iaf... men så ides jag itne mer så vi gick till biblioteket å pia lånade nått av dante... (minns inte vad boken hette ^^')
sen kom vi tillbaka, hade ytterligare 90 minuter mpr å vi svarade på nåra frågor.
när jag skrivit färdigt allt så gick jag på toa å när jag kom tillbaka sa Anders att jag skulle fortsätta stå upp och skrika vetebulle! så jag gjorde det å sen fick alla ställa sig å skrika nått högt inför alla, å sen skulle vi i kör skrika pengar (nästa periods tema i mpr-fredagarna) och anders.
det var kul, fast sen hade jag über ont i halsen å nu kan jag typ inte änns prata.

när det var färdigt gick jag å pia till bussen, jag stack iväg till porsön till philip å lämnade en bit vegetarisk tacco paj å tre bitar maryland cockies. det e ju lite synd om honom faktist när han bor där själv å alltid måste göra allt själv å så...

aja, åket hem med fembussen å sen har typ min dag varit död... får se om imorgon kan bli bättre än idag... isåfall lär ni se det i form av ett, hör och häpna: NYTT INLÄGG!! XD
aja, ha det bra alla fjortisar där ute ^^

No comments: