Tuesday, November 06, 2007

Just nu e mitt liv helt über!!
Jag missade bussen imorse för att jag somnade om efter att mamma hade väckt mig, och det e helt osannolikt, typ 1 på 100 att jag skulle somna. Natten till måndag fastnade jag bakom det otroliga spelet aq (och alla som vet vad det e kommer fatta den där ironin, andra får bara stå i ett hörn å känna sig efterblivna) och slutade inte föränns klockan 4 (på morgonen), laddade min I-Pod (otroligt viktigt, hade haft låtarna i 2 månader!!) å somnade inte föränns efter 5.
Morgonen därpå kom pappa in i mitt rum med sin über röst 15 i åtta å skrek åt mig att stiga upp för att vi hade försovit oss å fem minuter senare satt jag i bilen påväg till min skola, übermorgon! ><
Så jag hade bara sovit mindre än 3 timmar när jag skulle på ett viktigt möte, för den som undrar vad för möte; det får ni aldrig veta!! *elak-härskare skratt* Kan sammanfatta mötet med att jag blev VÄLDIGT flummig! Inte bästa första intrycket...
Och som att allt det ovanstående inte räckte, jag hade på min min rosa kjol och den har en tendens att flyga upp när det blåser, å när jag säger flyga upp då menar jag inte vifta lite nere vid benen. Om det fortfarande e svårt att förstå, tänk Marilyn Monroe. Och den var det jag hade på ÅRETS BLÅSIGASTE DAG!!
Igår var helt enkelt Über! ><
Ialla fall, varför var det då så osannolikt att jag skulle somna om, om jag bara hade sovit 3 timmar förra natten? joo, jag somnade kring 6 tiden när jag kom hem, sov till klockan sex när mamma kom och väckte mig, jag hade sovmorgon så jag tänkte att somna om var lika bra, sov till halv tio och en missade jag bussen. allt som allt tills jag vakande, 15,5 timmar!! hur fan kan man missa bussen då?!
Och som att det inte var enough heller så har jag fastnat framför AQ igen!!

Och nu ska jag förklara spelet lite bättre, man gör en karaktär, klickar på "Battle Monster" knappen, kommer in i en helt jobbig kamp där allt man kan göra är att trycka på "Attack" kanppen, eller om man är mage kan man välja mellan "Attack" och "Spell" knapparna. Über! Just slogs jag mot en otroligt ful snöboll som hette "Nikla Tezla" och var jävligt stark, och det enda som var positivt var:

  1. får +200 i XP
  2. får +80 guld (vem vill inte ha pengar??)
  3. jag blir level 4 fighter

och låter inte Nikla Tezla lite som Nikola Tesla, han som misslyckade med att få patent på en massa shit som andra tog åt sig äran om...

Och man kan ju undra, vad ser skaparna av AQ för samband med en stor snöboll och Tesla?

No comments: