Wednesday, November 19, 2008

Ny början! <3

Jag vet, jag suger på att uppdatera, men den här gången hade jag en ursäkt (faktiskt!).

  • För det första så är mitt liv så otroligt tråkigt så har inte haft något att skriva, vilket leder till punkt två...
  • Pga att jag inte haft något att skriva så har jag glömt mitt lösen ord och alla vet ju hur jobbigt det är, jag har även glömt mitt lösenord till mejlen som återställa lösenordet grejjset hamnar på...
Men nog om det!

Idag har jag något att skriva iaf, nämnligen att jag hittat ett forum för Wiccaner på svenska! :D
Satt och hade tråkigt på wikipedia (för att se mer bildad ut xp) och tänkte att jag kunde ju se vad de skrev om Wicca, och där fanns den!
Svenska Wicca är ett forum för Wiccaner och gissa om jag blev glad och inspirerad att bli aktiv igen! ^^

Kanske ett par månader sen jag gjorde en ritual och före det typ ett halv år. Har lekt lite med mina tarot kort, men vill inte överösa dom med energier som jag inte kan kontrollera och definitivt inte överösa dem med egergier som inger osäkerhet, så har hållit mig lugn ett tag.
men att det fanns en svensk Wicca forum som jag dessutom inte är för blyg för att posta i är bara fantastiskt!
Har redan hittat ett recept jag vill testa ;)

1 comment:

Pirat said...

Sehr gut förfan! Bra att du har något att intressera dig i, något som du kan nå ut med till andra, alltså lära känna nya kontakter i det här forumet. Keep going ffs!