Monday, January 19, 2009

Aj som fan!

En snabb uppdatering kanske det är dags för iaf.
I söndags kom David till mig inne i stan och efter kronglande med stekpannor och sådant spännde han och Felicia sig i Guitar Hero medans jag och Ylva bestämde vilka prinsessor vi ville vara. Efter mycket om och men så blev jag prinsessan Socker söt (från Barbie i Nötknäpparen), men bara för att hon skulle vara Gennevine (stavning? från Barbie och de tolv dansande prinsessorna).

Sen dorg vi på söndagens stora höjdpunkt! Det vill säga en testomgång Ninjutsu. Det var rellativt roligt faktiskt och jag tror att, även om david inte gillade det (han tyckte det var mesigt), jag ska dit igen med Lydia. :D
Feel free to join!
Dock kan jag varna för träningsverk, även om varken Lydia eller David fick det... Men det kanske kan vara Davids fel istället.

En liten rolig grej som hände var att jag skulle hålla en ganska hård grej som Lydia och David skulle sparka på och så skulle David börja. Jag tar upp grejen och innan jag hunnit inta possition eller något sånnt så sparkar David och jag flyger genom rummet och tappar andan och allt, och alla i rummet kollar vad som hände och stannade upp. Det var lite halvlustigt... O.o'

I alla fall, imorron blir det Aikido med Lydia, Danni, Felicia och förhoppningsvis någon mer! :)
Hör bara av er till mig. I alla fall så är det en tjejgrupp så tyvärr alla killar, men det blir tjejkväll.

Nå, tycker att det e lite kul faktiskt att uppdatera ibland. :P

No comments: