Thursday, March 19, 2009

Blubb, jag simmar upp till ytan igen!

Hej hej! :)
Kom just hem, har duschat och sånnt.
Igår satt jag och min nya mupp på Roya till typ stängning och bara pratade. Sen tog vi vidare allt prat hem till honom, vilket var väälidigt mysigt. :D
Så mycket mer har inte hännt... Förutom att det var kampanj i Boden i tisdags.

Kampanj gänget! :)
F.v. Daniella, Nihad, Manuela, Jesper, jag.


Sen har jag kommit på en uppfinnig också som jag hoppas att någon uppfinner, för jag orkar inte sattsa energi, tid och pengar på nästan nått atm. (Plus att jag är för dum för att förstå hur en sån konstruktion skulle kunna fungera.)
Uppfinningen är i alla fall en liten klisterlapp som man till exempel kan sätta på glasögonfodralet eller på insidan av batteriluckan på mobilen.
Sen har man en slags panel som man kan hänga upp, på insidan av en dörr eller nått, med knappar. Så trycker man på första knappen så signalerar klisterlappen på glasögonfodralet vart det ligger (typ ringer eller vibrerar) och när man har hittat dom så kan man stänga av genom att trycka på knappen igen.
Så, snälla någon, uppfinn den där apparaten för jag hittar inte mina glasögon!

Att se fram emot den kommande veckan...
...Niklas Wykman kommer upp till Luleå på Måndag!
...Jag fyller 18 år på tisdag! :D
...Farmor fyller 60 år (vilket innebär kalas och tårta:)
...Träffa Jesper, hoppas jag iaf :P

Kramisar på alla, nu ska jag sticka! :D

1 comment:

Anonymous said...

du missade en punkt på veckan:
- Din pappa älskar dig - varje dag! <3