Thursday, April 16, 2009

Whopps, var det nu?


Hej hej! Länge sen, men kan faktiskt meddela att jag hade glömt bort att jag hade blogg.... ^^'

Så, vad får mig att skriva idag? Kan det vara för att Mr J påminnde mig eller kan det finnas andra bakomliggande planer?
Nej, jag blev bara påminnd. :P

Iaf, dagen har spenderats i tre klänningar... Alltså i pite.
Jag och Danni och Didi fick för oss att åka till den lilla staden för att hitta en perfekt klänning. (Dvs jag tvingade dom att följa med.)
Och efter en och en halv timme på buss och tre kvart på ett fik var det dags att besöka Cinderella. (Ja, det var en sån klänning jag skulle ha.)
Dom hade stängt.

Men frukta icke, kära läsare! Dom öppnade 12. :D
Jippie för mig och buhu för Dammi och Didi. Och för resten av världen... Ja de får ni komma på själva, men även om jag är gudalik så kan jag inte veta vad alla ska tycka juh. (Jesper, dig bestämmer jag fortfarande över! ;)

Så tre klänningar testade jag, kollade på typ tretusen, gillade bara två och köpte bara en. (Till mammas förtret.)
Alltså.... *Trummvirvel*
Här är den!!!!
(ner)












(mer ner...)












(okej nu ska jag sluta jävlas)












(snart...)












(okejdå!)
Såhär ser den ut framifrån... Och tänk inte på hur otoligt hämskt mitt hår e men höll faktiskt på att missa bussen!
(Nej, Mr J. Jag har inte kammat det och kommer inte att göra det... På ett tag... Tror jag...)


(Klickar man på bilden blir den typ större)


Och den fagra baksidan :D Även om dock jag inte syns då... :/


Och såhär söt är man när man e kär i en klänning... :)

Så, det var nog allt för denna gång.... :D
Chao!

1 comment:

P4trick said...

den var fin den balklänningen (Y)