Friday, May 30, 2008

Super flickvännen eller?

God morgon idag.
Har redan hunnit visa prov på vilken utomordentlig flickvän jag är idag.
tio minuter innan David skulle sända på radion skulle jag slå på radion och fick till min förskräckelse höra att närradion inte hade täckning i mitt kära träsk. Snabbt fattade jag ett mycke svårt beslut och satte mig på cyckeln. Jag trampade iväg, upp för en hög/stor/brant(/gigantisk?) kulle i mina mycke fashionabla minishorts som jag inhandlat dagen innan och hoppades på att jag skulle hitta täckning.
Såsmåning om (åtta minuter senare) hittade jag ett ställe där man genom bruset hunde höra lite musik så jag hoppade av cyckeln och traskade upp på en stenbacke och hittade den efterlängtade täckningen!
När sändningen började upptäckte jag att jag stod ovanpå en jordmyrstack, men det hade redan börjat så det var bara att stå ut, dom störde faktiskt inte alls för dom blev så rädda att dom gömde sig under marken istället (ända anledningen till att jag upptäckte det var för att jag sparkade på en sten och dom blev galna!), mycket på min sida alltså.

Sen måste jag - på mitt mycket partiska sätt - få påpeka att det var otroligt bra program och är stolt över att ha David som pojkvän! Dom hade med bra musik, blandat med intresanta inslag och självklart roliga kommentarer i studion! *mycket stolt*

I 25 minuter stod jag och flashade mina bleka ben i minishortsen frö förbi passerande bilar och sen trampade jag hemmåt igen, stolt!
Så, idag känner jag att jag har varit en mycke bra flickvän och snart ska jag bli ännu bättre.
Kvällen kommer spenderas i Persön så nu ska jag åg och välja något sommrigt och snyggt att ha till mina shorts så att ajg kan shocka David.
På återseende! ^^

No comments: