Tuesday, June 26, 2007

Lunch uppdatering

Hej, just nu har jag lunch så jag tänkte uppdatera lite.
När jag trampade omkring bland allt sly tidigre imorse så kom jag på att jag berättade att jag hade haft en stor heart break nyligen. Jag vet att det troligen är mer intresant och spännande och roligt att läsa om kärlek och passion, men jag kom fram till att det här är något mycket privar och kännsligt ännu så jag kommer inte skriva om det nu (om någonsin), men kanske när jag har kommit över det...
Alla som vet om den här heart breaken kan ju hålla tyst om det så skulle jag bli jätte glad och käna att jag kan skriva här med ett förtroende.
Snart bär det iväg, på fredag ska jag, Lydia, Felicia och Daniella till Kirun på Kirunafestivalen, ser fram emot det! :)
Idag har det också varit jätte blött i gräset så jag måste hinna byta kläder tills lunchen är slut (12.00), men det känndes viktigt att få uppdatera lite. :)
Ha det bra!

1 comment:

Pirat said...

Trevligt med sommarjobb, får du lönen på fredag? Du måste i alla fall köpa en mobil innan kiruna!! Nu tycker jag i alla fall att du genast ska gå till min blogg och kommentera mitt senaste inlägg, sen går du till min deviantart och kollar på mina bilder! ;D Kram, blir kul att ni kommer hit till himmelriket idag!