Sunday, September 23, 2007

tack och hejj sadness-pastejj! ^^^ (5 dagar...)

Hej.
Nu har jag kommit till slutsattsen att jag har skrivit för mycket om mina egna problem och "folk" kallar mejj bäbsi å so on.
Iof så känns det bra att skriva när jag blir lessen, men man måste ju fatta att alla inte är intreserad... Så, nu tänker jag bara skriva på moc om saker som e jobbiga å så, om det inte e nått som folk absolut måste veta, då skriver jag definitivt här (vill ju inte ha en massa släkt å sånnt på moc :P)...
Aja, så nu ska jag försöka skriva något annat, skriva om något nytt...
Några ideer?
Jag ska intre försöka tvinga fram det, utan när jag skriver så skriver jag... Fast det verkar inte som att något vill komma fram...
Jo föresten, denna månad har jkag skrivit flest inlägg någonsin på en månad... Liksom...
Kanske inte världens intresantaste info...

No comments: