Monday, June 09, 2008

Ett slitigt sommarjobb och en kort lunch


God morgon...
Eller mer god lunch för min del, jag har varit vaken sen halv sju.
Har haft en jobbig tid med travian, det har kommit lite komplikationer så jag har inte kunnat göra något i min by på hela igår natt och idag!
Vill inte specifiera mig mer just nu, men jag upptäckte inatt vilken abstinens jag har! Jag låg och skakade i sängen och tänkte på taktiker tills jag somnade! Fast i och försig så är travian inte så taktiskt.

Nåja, det har i alla fall hunnit hända en massa saker de senaste dagarna! ^^
I lördags åkte jag ju till Persön, men när jag väntade i stan på att bussen skulle gå vidare så träffade jag Denise, Lydia och Felicia på floras kulle. Det var mycket trevligt och jag han sitta och mysa lite med dem innan min buss gick iväg igen. ^^

Lydia tog en mycket fin bild på mig med Denise kamera, blev mycket nöjd med den för att det var länge sen jag såg mina bven från den vinkeln men jag blev mycke möjd med resultatet i alla fall!
+ Att jag har sytt kjolen själv! *stolt*

Väl i Persön så var nog det första vi gjorde att sova lite, pollen går mig verkligen på nerverna!
När vi vaknnade såg vi "Alien vs. Predator" och jag måste medge att jag sett den tre eller fyra gånger
men den fortsätter att vara skit sexig! ^^
Sen spelade vi spelet också, dock tvåan för efter vad jag har hört så har ettan världens sämsta grafik. Nåja, det var i alla fall mycket trevlig.
Sen spelade vi ett annat spel som hette "Age of Mythology" och första gången vi spelade det hatade jag det! Då var det bara jag mot David och han dödade mig på tre röda sekunder, kan förklaras med att jag inte är särskillt bra på strategi spel. Andra gången var vi allierade, men jag kännde mig bara som en
börda då jag inte hängde med i hans tempo och när dator attakerade så typ dog jag och mina trupper var jätte små och allt!
Då var det alltså inte helelr roligt coh vi la av i mitten av det spelet och gick och la oss och spelade "Heroes 4" istället.
Somnade vid fem tiden och sov till nio först, lyckades somna om vid tio och sov till kanske ett, sen låg jag och såg på David när han sov i flera timmar och tänkte på taktiker till "Age of Mythology".
När han vaknade så spöade jag datorn och sen skulle vi spela, men när vi just kommit igång så ringde mamma och sa att hon var utanför och skulle hämta mig. Det var skit trist för jag ville vara där längre och bara mysa runt.

Idag började jag jobba på mitt sommarjobb och jag är parkarbetare.
Yay! not.
I alla fall så är det de ända som finns här ute i träsket, men det blir kul i alla fall för jag har Danni och hela passet före lunchen pratade vi politik. Det har varit jätte mysigt och hoppas det blir roligare till imorgon. det regnade på morgonen så jag har typ förfrusit mina fingrar!
önskar nästan att ajg var på radion istället, David är där och jag saknar honom grymt mycke! Men jag gillar inte att vara i radio så jag nöjer mig nog med mitt slitarbete istället.
Det är i alal fall betalt, men jag kännde nu före lunch att jag kansek borde ha tagit en mindre pollen besudlad period, problemet blir då att under de andra perioderna ska jag vara i Stockholm, först med mamma och några dagar senar med pappa.
Hel mysigt, önskar bara att David kunde följa med mig dit och mysa runt på gatorna i huvudstaden.

Nåja, det var en liten lunch rapportering.
Bilderna på Lydia, Felicia och Denise, sammt bilden på mig är tagen från Lydias blogg, kålla in den vet ja! ^^

1 comment:

Pirat said...

Keep on fighting, will you? 8)