Saturday, June 07, 2008

Sommar morgon med en gammal vän

Ytterligare en natt med störd sömn, jag kommer falla ihop död när jag kommer till David idag kring fem, halv sex nån gång? Har typ vaknat varannan timme av skit sjuka drömmar!
Tio gav jag i alla fall upp, satt och pratade med Hygglo i en timme och sen gick vi in på travian.
Fast det var lixom så skönt att prata med någon som inte gav en dåligt samvete eller någon som man inte måste tränka på VAD eller HUR man säger. Jag bara pratade och han bara var en god lyssnare utan "goda råd" och annan skit.
Jag har haft ett X antal vänner i mina dagar och ett Z antal bekanta och ett Y antal pojkvänner, men Hygglo slår nästan allt det där, han har lixom alla goda egenskaper!
Fast kanske inte alla när jag tänker efter, han är inte David eller Lydia och Felicia eller Danni. Men han e Hygglo och jag har typ haft honom gansak länge iaf....
Nåja, jag är största byn i alliansen, hade tänkt lägga upp en bild på min by men kom på att det är dåligt om någon som inte är med i min allians och typ bor nära och brukar attakera mig får se hur min by ser ut!
Så jag skippar det, ni får använda fantasin istället. ^^
Som sagt ska jag till Persön idag, det är apkallt och jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Stora problem kan ni tro...
Men men, nu vet jag inte vad jag ska berätta om mer så det här blir väl hejdå...
HEJDÅ! ^______^

No comments: