Sunday, June 29, 2008

Hej och tjoba! ^^
Idag klockan kvart över sex bejer jag mig, sittande på ett tåg, från älvsby tågstation tillsammans med min kära familj.
Destination: STOCKHOLM!!! ^___^
Minpackning bör man åxå förundras över, vissa säger att jag överdriver, jag säger att jag är väl förberedd på ALLT! (kommer dock troligen både få gömma ett extra par skor sammt mina trosor i handväskan, tack och lov så är de sistnämnda så små. ^^)

Allt som är på bordet ska jag ha med mig och den beiga lilla väskan i bakgrunden, det är min handväska ^^'

Den "stora" svarta väskan mitt på allt är den jag ska ha alla saker i... Önska mig lycka till! ^^'

Min kära mupp Daniella var just hit med en bok som jag hade beställt med henne. Den heter Einsteins fru och är skriven av Liv Strömquist. Egentligen har jag inte läst något om den eller någonting, men hörde om den på radion för jätte länge sen när jag väntade på tandläkaren och kunde inte släppa den. Så nu har jag i alla fall köpt den. Visste dock inte att framsidan var så hämsk... Oo


David har åxå varit här i heljen, vi spelade mestadels Guild Wars och testade olika kombinationer av klasser och såg på PVP matcher och sånnt, det går inte att spela två.
Spelade åxå en Heroes 3 bana som han hade gjort till mig förra heljen då han var i Kramfors. <3 Det var i alla fall mycket mysigt, men när vi sov så vaknade jag mitt i natten av att han hade RULLAT in sig i hela täcket och jag var tvungen att ta filtarna ist.
Såhär ser en typisk säng ut efter att ha varit bebodd av oss xp :
Där kan man se att madrassen bara var på halva sängen och gissa vem som
sov där det inte fanns någon madrass? Just det, jag. xp

Nu ska jag i alla fall packa ner sovsäckarna och göra en sista justering på min väska, lovar att ta en bild på den tills senare!

Ha en bra vecka! ^^

No comments: